Friday, June 11, 2010

LAPOR DIRI


Lapor diri.Ni yang aku malas ni…Hehe…Parent aku suh lapor diri pagi-pagi Isnin tapi bagi aku tak elok kalo aku wat begitu sebab aku belum inform apa2 pn kt Pengarah aku dan rakan2 di pejabat tu walaupun mereka xde hak tuk menghalang..Lebih manis jika aku beritahu mereka dulu.Betul tak?So,aku pegi ofis macam biasa pagi tu.Lepas tu baru aku beritahu mereka berita ni.Maafkan Hanis sebab buat keputusan dalam masa yang singkat.
Dalam kul 11 pagi macam tu,aku terus shoot ke sekolah yang berkenaan tuk lapor diri.Setelah perbincangan dibuat,aku perlu masuk bertugas pada hari Rabu…Wahhhh….cepatnya….Ada banyak benda yang aku perlu selesaikan di ofis tu…Aduhhhh…aku ingatkan nk masuk Isnin depan..Tapi tak dapat…Aku perlu meninggalkan ofis tu dengan segera…Huhuhu..Sedihhhhh….Aku juga perlu mengemas segala barang2 di ofis tu….
Lepas settle di sekolah aku terus pulang ke ofis tuk menaip surat perletakan jawatan dan mengemas barang2 aku serta memberitahu pada mereka yang belum tahu….SEBAKNYA…..Aku sangat keberatan tuk meninggalkan mereka….Berapa kali aku menitiskan air mata.Sedihhhhhhhhh…….Tapi biasalah,setiap pertemuan pasti akan ada perpisahan.Aku serahkan surat perletakan jawatan aku pada petang itu juga kepada Pengarah..Ramai yang terkejut dengan keputusan aku ni..Aku sendiri pun terkejut…Hehehe….

No comments: