Thursday, December 17, 2009

LaWaK Di PaGi HaRi....



hahahaha....
pagi-pagi lagi dah de lawak...
nk tergelak juga dibuatnya...
tp ditahankan ajer...
mcm ni citernya...
stp pagi mesti aku akan melalui highway Kajang Silk tuk ke ofis...
bila da lalu highway tu,mstlah kena bayar tol kn...
citer ni berlaku kt tol...
time tu aku nk hulurkan duit kt penjaga tol tu...
last2 aku tgk dia ni leh lak tertido kt tmpt dia...
sengalnya ini org...
puas la aku kejutkn dia...
xbgn2 gak...
adoiii....
tp,aku teruskan memanggil dia...
dgn nada yg agk kuat dr sblmnya...
bru dia terjaga...
ishhhh3x....
agaknya xbyk kereta yg lalu kt tmpt dia..
tu yg leh wat dia tertido...
ini orang pn ada ke?
time dia da terjaga tu,dgn tersipu2 malu dia amik duit yg aku hulurkan itu...
slps melepasi tol gate tu....
ketawa besarlah aku...
kelakar3x.....
xpenah lagi aku jmp kes seperti ini...


1 comment:

My_Cella said...

hahaha~~cian pjaga tol 2..
letih 2..dari shif mlm..